lørdag 20. oktober 2012

Lørdag og helg!

Sitter å slapper av i sofaen før sengen skal inntas etter en fin lørdag!
 (Været har ikke vært fint men.)

Dagen startet med ei frøken som ikke var på helgmodus, og ikke snakk om at hun skulle sove i mamma og pappas seng - nei, hun skulle opp! Sondre er heldigvis litt flinkere og sov litt lenger, han våknet og kunne fortelle at han hadde drømt, blant annet om robot, pappa og Julie.

Morgenstund har gull i munn
I dag har jeg hjulpet til i fjøset, Rune har arbeidshelg, og barna har vært hos mor og far.

Bildene viser kalvene som koser seg på flis, som jeg har strødd utover. Den ene kalven klarte ikke å vente til jeg var ferdig, så den la seg når jeg var halvveis. 
Det andre bilde er ei ku og en okse. Litt forskjell?!


Etter fjøsstellet reiste Rune og jeg til mor og far også. Der fikk vi god middag.
Barna har kosa seg masse! Alltid moro med andre leker!
Her er de på hver sin hest. Sondre sitter på hest etter pappa Rune og låner cowboyhatt etter pappa. Legoen er også etter Rune! Arv! =)
 



Si fra om du er interessert i litt kalvekjøtt, 
da vi har noe ekstra vi kan selge! 
Har indre- og ytrefilet, mørbrand, flatbiff og grytekjøtt (som er fin å dele opp i biffer)
Ta kontakt ved interesse!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar